Det förbannade rosa håret

Medeltidsveckan närmar sig med stormsteg likaså ångesten över mina färgade toppar. Som jag har kämpat för mina ceriserosa toppar. Först blev det gult, sen blev det blondt (som var det ursprungliga målet) sen blev det grönt, sen blev det panikfärgbombat ljusrosa och till sist den nuvarande perfekta ceriserosa färgen- allt detta under loppet av två veckor. MEN jag avskyr själv att se folk i FÖR spaced out hårfärger i kombo med medeltidskläder. Det sabbar liksom outfiten. Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Kasta bort så mycket effort för en vecka på året?

"HIT ME!"
BY: Emina

"vik in" det under håret i en fin frisyr :)

2012-08-01 ■ 21:58:24
http://www.eminacreations.blogg.se


N A M E: [ don't you dare forget it! ]
[ remember me? ]

M A I L: [ hidden ]


B L O G:


W R I T E: