Ett getöga på VC

Bilden har inte jätte mycket med texten att göra, men tyckte den var lite kul. Idag var jag på vårdcentralen för att kolla upp mina utslag jag haft typ en månad nu. Kanske i senaste laget att gå och kolla upp det, men jaja. Läkaren såg ut som och pratade som något ur ryska maffian. Besöket tog ca 4 min. Han läste texten som sjuksköterskan hade antecknat när jag ringt så sa han. -Du är allergisk. Jag frågade om han ville se utslagen kanske (medans han mumlade något oförståeligt och nickade). -Ja, du har sån där rash. Sa han sedan. Jajjemen tänkte jag då, det har jag inte missat. Sen skrev han ut ett recept på allergimedicin. Läkarbesöket tog som sagt ca 4 minuter, att få ut receptet på apoteket tog 15. Det intressanta i historien är att han verkade inte tro att jag var intresserad av VAD jag är allergiskt mot??? Jag har inte varit allergisk mot något i hela världen på 24 år och plötsligt blivit superallergisk mot något! Men jaja, tack maffiadoktorn. Nu ska jag äta tabletter som gör att man blir trött och inte kan köra bil- som om jag behövde mer av dessa problem!

"HIT ME!"
BY: Ronja

Fick du inte reda på vad du var allergisk mot?? :O

2012-05-16 ■ 11:38:22
http://ronjawe.blogg.se/


N A M E: [ don't you dare forget it! ]
[ remember me? ]

M A I L: [ hidden ]


B L O G:


W R I T E: