En hejdundrande fest!

Jag har en förmåga att ha alldeles för höga förväntningar på saker och ting här i världen. Ser jag fram emot något kan jag trissa upp mig själv nåt förjävligt. Men den här festen var över alla förväntningar! Var riktigt längsen jag hade såhär kul (och blev så full också för den delen). Riktigt roligt med en perfekt mix av E-tuna folk och V-ås folk också. Vi hann med både hot shots och krogbesök denna kväll. Söndagen spenderades med skakningar i soffan hela dagen. Tack alla ni som kom och förgyllde min -lite äldre- dag. Tack för fina presenter bestående av bla. hästhuvuden. Tack Elin för stöld av bilder. (Notera min evil blick på alla bilder, ser tydligen ut så när jag är berusad?)

"HIT ME!"
BY: Elin Parment

Your welcome ma hoe. Ja jag vet EVIL EYES!!!! hahahaha de är första fasen innan "badonkadonkandet" ;)

Jag mådde fördjävligt igår - ALLTSÅ var det suuupertrevligt ! Pusspuss

2012-05-14 ■ 14:53:58
http://doyathang.se


N A M E: [ don't you dare forget it! ]
[ remember me? ]

M A I L: [ hidden ]


B L O G:


W R I T E: