Pelin photo

Idag plåtade vi Elin till bla. "morgongåva" sektionen på hemsidan. Blev superbra bilder så är jätte nöjd! Fanns massa trevliga underkläder att välja mellan också, så lätt att styla. Vi körde tre olika stilar. Första valde jag ut lite mörkt 20/50-tal som vi matchade med dramatiska ögon och riktigt röda läppar och stora lockar. Elin hade en liten top hat som passade perfekt till detta. Sen valde Gert ut en beach look med lite starka färger. Till det kammade jag ut lockarna och sprejade håret med lite vatten så det blev lite busigt. ändrade ögonen så dom blev lite mer bronsiga och gav läpparna lite skimmer istället. Superfräscht! Sist men inte minst blev det lite "snällt" och "brudigt" för morgongåve-looken. Lite lätt uppsatt hår och vita underkläder med en vit blus under. Här skulle Elin se lite snäll ut, så där fick hon sig en utmaning..haha! Jätte fina bilder hur som helst. Nu väntar jag bara på att gert ska lägga vantarna på dom så jag får se resultatet. (Dessa tabletter gör mig helt cp i huvudet btw, är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. Stackars människor omkring mig som får uppleva konstant morgonhumör nu känns det som).

"HIT ME!"
BY: Elin Parment

Yeeeeyy!! trevligt trevligt ;)

2012-05-16 ■ 22:57:40
http://doyathang.se


N A M E: [ don't you dare forget it! ]
[ remember me? ]

M A I L: [ hidden ]


B L O G:


W R I T E: